Με τα παραδοσιακά ήθη και έθιμα η Μεγάλη Εβδομάδα στα Βελανίδια Δήμου Μονεμβασίας
Μ. Πέμπτη

Μ. Παρασκευή




Τις φωτογραφίες ευγενικά μας παραχώρησε ο φίλος Χρυσοβαλάντης Καραντζής.
Μάθετε και δείτε περισσότερα από το πολύ καλό blog
http://velanidia-baladis.blogspot.gr/