Δήμος Μονεμβασίας - Τουρισμός


Δήμος Μονεμβασίας : Παρουσίαση μελέτης Τουριστικής προβολής 2016-2019


Το Σάββατο 30-1-2015 ο Δήμος Μονεμβασίας παρουσίασε την μελέτη του προγράμματος της Τουριστικής προβολής για την περίοδο 2016-2019, το οποίο αποτελεί τη συνέχεια της προσπάθειας του Δήμου να βελτιώσει τις τουριστικές επιδόσεις της περιοχής ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο την τοπική οικονομία.

Στόχος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Μονεμβασίας είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας, η επιμήκυνση της παραμονής και η άμβλυνση της εποχικότητας.

Ο Δήμαρχος Μονεμβασίας κ. Ηρακλής Τριχείλης τόνισε πως προσβλέπουμε στην άρτια λειτουργία της Τουριστικής Επιτροπής με βασικό στόχο να προπορευτούμε από την εποχή μας και ότι καινοτόμο υπάρχει στην αγορά να είμαστε από τους πρώτους Δήμους που θα το εφαρμόσει για να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα.

Την παρουσίαση της μελέτης και τον απολογισμό των δράσεων του Δήμου από την προηγούμενη θητεία μέχρι σήμερα έκανε η Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού, Αντιδήμαρχος ΔΕ Μονεμβασίας κα. Κατερίνα Τσαφατίνου και την εισήγηση της μελέτης παρουσίασε ο εξωτερικός σύμβουλος του Δήμου κ. Δημήτριος Κούτουλας, Επίκουρος  Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών με γνωστικό αντικείμενο τη διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών, τουριστικό marketing.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν, μεταξύ άλλων, εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης, ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου κ. Κωνσταντίνος Μαρινάκος, Δημοτικοί σύμβουλοι, εκπρόσωποι φορέων, συλλόγων και επαγγελματίες του Κλάδου.

Στα πλαίσια των δράσεων της Επιτροπής Τουρισμού την Κυριακή 31/1/2016 διοργανώθηκε μια σειρά  ΔΩΡΕΑΝ εκπαιδευτικών σεμιναρίων για τους επαγγελματίες τουρισμού με θέματα  «Τουριστικό Marketing» και « Ποιότητα των Παρεχόμενων Υπηρεσιών».

Ο Επίκουρος καθηγητής Τουριστικού Μarketing κ. Κούτουλας παρουσίασε και ανέλυσε τις σύγχρονες αντιλήψεις γύρω από την ποιότητα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων διεθνώς, τα συχνά λάθη και τις συνηθισμένες αδυναμίες των ξενοδοχείων και καταλυμάτων και τους τρόπους αντιμετώπισης τους, τις συνήθεις αστοχίες κατά την ανακαίνιση ξενοδοχείων και τους τρόπους αποφυγής τους.

Προτάθηκαν επίσης οι πρακτικές συμβουλές για την βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών καθώς και η αύξηση των εσόδων και της κερδοφορίας των ξενοδοχείων. Αναλύθηκε εκτενώς ο σχεδιασμό marketing για μια τουριστική επιχείρηση, δημόσιες σχέσεις και ενέργειες δημοσιότητας, ζητήματα διαδικτυακής προβολής και παραγωγή content.

Εξαιρετικά ενδιαφέροντα και εξίσου επιμορφωτικά χαρακτήρισαν τα εκπαιδευτικά σεμινάρια οι επιχειρηματίες και οι εργαζόμενοι του Τουριστικού Κλάδου οι οποίοι τα παρακολούθησαν.