Ιερά Μητρόπολη Μονεμβασίας & Σπάρτης

Η Κοπή της Βασιλόπιτας στο Ίδρυμα Μολάων "η Αγία Παρασκευή"

Το απόγευμα της Κυριακής 10 Ιανουαρίου 2016 πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη εκδήλωση για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας στο Εκκλησιαστικό Ίδρυμα περιθάλψεως ηλικιωμένων και ατόμων με ειδικές ανάγκες "η Αγία Παρασκευή" στους Μολάους.
Το Ίδρυμα άνοιξε τις πόρτες του και υποδέχτηκε τους φίλους του, κληρικούς και λαϊκούς, που καθ’ όλη την διάρκεια του προηγούμενου έτους το ενίσχυσαν υλικά και ηθικά.
Ο Διευθυντής του Ιδρύματος π. Παναγιώτης Λεγάκης, αφού καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους, μίλησε για την ελπίδα που δεν πρέπει να σβήσει από τις καρδιές των Χριστιανών στις δύσκολες ημέρες που περνά η Πατρίδα μας.
Εν συνεχεία το λόγο έλαβε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Ευστάθιος, ο οποίος πριν ευλογήσει και κόψει την πίτα του Ιδρύματος, αναφέρθηκε στην προσφορά της Δημοτικής Φιλαρμονικής Μολάων και μάλιστα προσέφερε αναμνηστικό δίπλωμα στον μαέστρο κ. Κωνσταντίνο Κεκέρη.
Επίσης ο σεπτός Ποιμενάρχης μας δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει όλους όσοι στήριξαν εμπράκτως το Ίδρυμα, τον χρόνο που πέρασε, ώστε να συνεχίσει απρόσκοπτα την λειτουργία του.
Την όμορφη εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους, μεταξύ άλλων, ο Βουλευτής Λακωνίας και τ. Υφυπουργός κ. Αθανάσιος Δαβάκης, η Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε Λακωνίας κα. Αδαμαντία Τζανετέα, ο Δήμαρχος του Δήμου Μονεμβασίας κ. Ηρακλής Τριχείλης, ο Αντιδήμαρχος της Δημοτικής Ενότητας Μολάων κ. Κωνσταντίνος Μαυρομιχάλης, η Πρόεδρος του Ν.Π Δήμου Μονεμβασίας κα. Παναγιώτα Αλειφέρη, Περιφερειακοί και Δημοτικοί Σύμβουλοι, πολλοί κληρικοί, εκπρόσωποι φορέων και συλλόγων και πλήθος πολιτών.
φωτογραφίες pakialakonias.gr














