Απόκριες 2015

Με επιτυχία ο αποκριάτικος χορός του Συλλόγου των Εργαζομένων της Νοσηλευτικής Μονάδας Μολάων
Σε μια κατάμεστη αίθουσα πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το Σάββατο 14/2/2015 ο αποκριάτικος χορός του Συλλόγου των Εργαζομένων της Νοσηλευτικής Μονάδας Μολάων.
Τα μέλη και οι φίλοι του Συλλόγου αντάμωσαν, γλέντησαν και η μεγάλη συμμετοχή στην εκδήλωση απέδειξε ότι ο Σύλλογος των Εργαζομένων της Νοσηλευτικής Μονάδας Μολάων είναι ένα ζωντανό κύτταρο του Νοσοκομείου Μολάων.
Το κέφι, ο χορός και οι καρναβαλικοί ρυθμοί είχαν την τιμητική τους, όπως ακριβώς αρμόζει στην περίοδο που διανύουμε.
Από τον χορό δεν απουσίασε η Διοικήτρια του Γενικού Νοσοκομείου Λακωνίας κα. Εύη Παπαγεωργίου και ο Αναπληρωτής Διοικητής της Νοσηλευτικής Μονάδας Μολάων κ. Δημήτρης Παναγόπουλος.
Η βραδιά κύλησε όμορφα και όλοι έδειχναν να απολαμβάνουν τη μουσική και το χορό, ενώ το γλέντι κράτησε μέχρι αργά.
φωτογραφίες Μιχάλης Καρούνης














