Δήμος Σπάρτης - Τουρισμός

Η Σπάρτη βρίσκει τον βηματισμό της στην τροχιά της τουριστικής ανάπτυξης !
Ο Δήμος Σπάρτης στα πλαίσια του προγράμματος τουριστικής προβολής και των συστηματικών προσπαθειών για ανάπτυξη του Τουρισμού στην περιοχή έδωσε μετά από πολλά χρόνια δυναμικό παρών στην 30η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού PHILOXENIA 2014, που πραγματοποιήθηκε στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης από τις 13 έως τις 16 Νοεμβρίου 2014.
Στη φετινή έκθεση συμμετείχαν 235 εκθέτες και την επισκέφθηκαν 8.000 κλαδικοί επισκέπτες.
Η παρουσία του Δήμου με δικό του περίπτερο είχε ως στόχο να δώσει μια νέα ώθηση στον Τουρισμό της περιοχής αναδεικνύοντας και προβάλλοντας όλα τα ιστορικά και πολιτιστικά στοιχεία του τόπου, το φυσικό περιβάλλον και τα τοπικά προϊόντα, καθώς και να αναπτύξει σχέσεις και συνεργασίες με τουριστικούς πράκτορες, ξένους και ‘Έλληνες επαγγελματίες επισκέπτες και δημοσιογράφους.
Το Δήμο Σπάρτης εκπροσώπησαν τα μέλη της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Δημητρόπουλος Γεώργιος και κα Πολυζωγοπούλου Βασιλική.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, στο περίπτερο του Δήμου διενεμήθη έντυπο και ηλεκτρονικό διαφημιστικό υλικό του Δήμου και επιχειρήσεων της περιοχής, δείγματα τοπικών προϊόντων, και πραγματοποιήθηκε σειρά συναντήσεων με σημαντικούς παράγοντες από τον χώρο του τουρισμού και ξένους εμπορικούς επισκέπτες του προγράμματος HostedBuyers, μέσα από το οποίο οι εκθέτες είχαν την ευκαιρία να εξασφαλίσουν τη δυνατότητα για νέες πολυεπίπεδες συνεργασίες με προοπτική επαγγελματικών συνεργασιών και συμφωνιών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία των διοργανωτών στην Έκθεση πραγματοποιήθηκαν συνολικά 1300 επιχειρηματικά ραντεβού και πολύ περισσότερες μη προγραμματισμένες συναντήσεις, μεταξύ 82 προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών και εκθετών από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, φέτος σημειώθηκε αύξηση εμπορικών επισκεπτών στην έκθεση κατά 20%, κυρίως από Βαλκανικές χώρες, αλλά και από Βραζιλία, Αμερική, Τουρκία, Ιταλία, Μάλτα, Ολλανδία, Ελβετία, Αγγλία, Μονακό, Ισραήλ, Γερμανία και Γαλλία.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης και στα πλαίσια των δράσεων για την προβολή του Δήμου, πραγματοποιήθηκε κλήρωση που έγινε στο Περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου με τον τυχερό να κερδίζει ένα τριήμερο δωρεάν διαμονής στη Σπάρτη.
Συνολική αποτίμηση της συμμετοχής του Δήμου Σπάρτης θα γίνει σε προσεχή συνεδρίαση της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης προκειμένου ο πρόεδρος κ. Χρ. Αλεξάκος να ενημερώσει σχετικά τη Δημοτική Αρχή και το Δημοτικό Συμβούλιο.














