Δήμος Σπάρτης - Έναρξη εορταστικών εκδηλώσεων


ΔΗΜΟΣ ΣΠΑΡΤΗΣ - Το Άναμμα του Χριστουγεννιάτικου Δένδρου

Το Χριστουγεννιάτικο ταξίδι του Δήμου Σπάρτης ξεκίνησε την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013 με το Άναμμα του Χριστουγεννιάτικου Δένδρου στην Κεντρική Πλατείας της Σπάρτης.

Ένα εντυπωσιακό Χριστουγεννιάτικο Δένδρο με όμορφα φωτάκια δίνει τον εορταστικό τόνο στην πόλη της Σπάρτης και κάνει τα πρόσωπα μικρών και μεγάλων να χαμογελούν και να .... ελπίζουν ότι η νέα χρονιά θα είναι πιο ελπιδοφόρα από αυτή που φτάνει στο τέλος της.

Επίσης, ένας φουσκωτός παιδότοπος περιμένει τα μικρά παιδιά και "πολύχρωμα χριστουγεννιάτικα σπιτάκια" για να ζήσουν το πνεύμα των Χριστουγέννων.

Αυτό άλλωστε τόνισε και ο Δήμαρχος Σπάρτης κ. Σταύρος Αργειτάκος  : " Αγαπητοί μου συμπολίτες , Έχω την ιδιαίτερη χαρά απόψε να καλωσορίζω όλες και όλους εσάς και ιδιαιτέρως τους μικρούς μας φίλους, στην έναρξη των εορταστικών εκδηλώσεων του Δήμου μας με τη φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου. Μέσα σ’ αυτήν την παγερή νύχτα δημιουργούμε μια ζεστή χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα σε μιά προσπάθεια που αποσκοπεί στο να δώσει χαμόγελο και χαρά, κόντρα στην οικονομική κατάσταση που βιώνουμε όλοι.

Παρά τη δύσκολη συγκυρία ο Δήμος Σπάρτης κατάφερε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά να δώσει τη δυνατότητα σε μικρούς και μεγάλους να ξεφύγουν από την καθημερινότητα. Προσπαθήσαμε με μεράκι και με το μικρότερο δυνατό κόστος να διοργανώσουμε και φέτος τις εορταστικές εκδηλώσεις του Δήμου μας, για να διατηρηθεί ζωντανό στις καρδιές μας το Μήνυμα Αγάπης και Ελπίδας των Χριστουγέννων.

Φίλες και φίλοι,
Για κάποιους συνανθρώπους μας οι μέρες αυτές είναι πολύ δύσκολες. Οι αντοχές τους δοκιμάζονται. Η επιβίωση μικρών παιδιών και υπερηλίκων δοκιμάζεται.
Ας σταθούμε όλοι μας κοντά τους και από το μετερίζι του ο καθένας μας στο μέτρο των δυνατοτήτων του, ας ανακαλύψουμε και πάλι το πραγματικό νόημα της Γέννησης του Χριστού.

Κλείνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου και όσους δούλεψαν για την οργάνωση των εκδηλώσεων του Δήμου μας.

Εύχομαι το φως του Δέντρου των Χριστουγέννων να φωτίσει τις καρδιές μας.
Εύχομαι να περάσετε όμορφα και χαρούμενα με τους ανθρώπους που αγαπάτε και να υποδεχθείτε με τους καλύτερους οιωνούς τη νέα χρονιά ".