Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας & Ιονίου

Σε νέα γραφεία οι υπηρεσίες της Αποκεντρωμένης Διοίκησης στη Σπάρτη

Τα νέα γραφεία της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου, στη Σπάρτη, που στεγάζονται, πλέον, στο Διοικητήριο της πόλης της Σπάρτης, εγκαινίασε, στις 28/8/2013, ο Γενικός Γραμματέας Μανώλης Αγγελάκας, παρουσία του Μητροπολίτη Μονεμβασίας και Σπάρτης κ. Ευσταθίου, της Αντιπεριφερειάρχου Λακωνίας Αδαμαντίας Τζανετέα, του Προέδρου του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου Γιώργου Πουλοκέφαλου, του Δημάρχου Σπάρτης Σταύρου Αργειτάκου και στελεχών και υπαλλήλων της Α.Δ.
Σε σύντομο χαιρετισμό του, ο κ. Αγγελάκας, αφού ευχαρίστησε το προσωπικό για το έργο που παράγει προς εξυπηρέτηση του πολίτη, αλλά και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, τόνισε ότι με τη συστέγαση των υπηρεσιών στα νέα σύγχρονα γραφεία, στο Διοικητήριο της Σπάρτης, προάγεται και ενισχύεται στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό η σχέση και η συνεργασία της Αποκεντρωμένης Διοίκησης με την Περιφέρεια Πελοποννήσου.
«Κάναμε ένα ακόμα βήμα κόντρα στη γραφειοκρατία, με τελικό αποδέκτη τον απλό πολίτη», κατέληξε ο Γενικός Γραμματέας.
Μετά τα εγκαίνια, ο κ. Αγγελάκας είχε συνάντηση εργασίας με την Αντιπεριφερειάρχη Λακωνίας Αδαμαντία Τζανετέα, ενώ αργότερα, μετέβη στο Δημαρχείο της Σπάρτης, όπου είχε εκτενή συνεργασία με το Δήμαρχο Σταύρο Αργειτάκο, για τρέχοντα ζητήματα της περιοχής.
Αργά το μεσημέρι, ο Γενικός Γραμματέας επισκέφθηκε δασικά έργα στον ορεινό όγκο του Πάρνωνα, που κατασκευάστηκαν από τη Δ/ση Δασών Λακωνίας.














