Βασσαράς Δήμου Σπάρτης

Μέγας Αρχιερατικός Εσπερινός στο εξωκλήσι του Αγίου Βασιλείου στον Βασσαρά την Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Την Κυριακή 2 Ιουνίου 2013 στις 7:30 το απόγευμα, στο εξωκλήσι του Αγίου Βασιλείου στον Βασσαρά του Δήμου Σπάρτης, θα τελεσθεί Μέγας Αρχιερατικός Εσπερινός μετά αρτοκλασίας και Θείου Κηρύγματος χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Μονεμβασίας και Σπάρτης κ.κ Ευσταθίου.















