Δήμος Μονεμβασίας - Πρωτοχρονιάτικη πίτα εργαζομένων του Δήμου

Η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας των εργαζομένων του Δήμου Μονεμβασίας
Στις 14 Ιανουαρίου 2013 στην αίθουσα εκδηλώσεων του κτιρίου της Δημοτικής Ενότητας Ασωπού στα Παπαδιάνικα, ο Δήμαρχος Μονεμβασίας κ. Ηρακλής Τριχείλης έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα των εργαζομένων του Δήμου Μονεμβασίας.
Ο Δήμαρχος ευχήθηκε σε όλους προσωπική και οικογενειακή ευτυχία, υγεία και πρόοδο.














