Δήμος Σπάρτης - Πρωτοχρονιάτικη πίτα εργαζομένων Δήμου Σπάρτης

Η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας των εργαζομένων του Δήμου Σπάρτης
Στο γραφείο του Δημάρχου Σπάρτης κ. Σταύρου Αργειτάκου πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013 η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας των εργαζομένων του Δήμου Σπάρτης.
Την πίτα ευλόγησε ο Πρωτοσύγκελος της Μητρόπολης Μονεμβασίας και Σπάρτης π. Γεώργιος Μπλάθρας.
Ο Δήμαρχος κ. Σταύρος Αργειτάκος ευχήθηκε σε όλους δημιουργική και εποικοδομητική χρονιά με υγεία και δύναμη στην προσπάθεια για την επίτευξη των στόχων του Δήμου σε όλα τα επίπεδα.














