Σύλλογος Κυριών & Δεσποινίδων Συκέας Δήμου Μονεμβασίας

Η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Συλλόγου Κυριών & Δεσποινίδων Συκέας του Δήμου Μονεμβασίας
Στις 13 Ιανουαρίου 2013 στην αίθουσα Κυριών και Δεσποινίδων της τοπικής κοινότητας Συκιάς, έγινε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του συλλόγου.
Η πρόεδρος του συλλόγου κα. Δέσποινα Αγάθου - Κριεζή κάλεσε τον πατέρα Σταύρο Βαρρά να ευλογήσει την πίτα.
Παραβρέθηκαν ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Μονεμβασίας κ. Σπύρος Αβδούλος και η Πρόεδρος του Νομικού Προσώπου κα. Παναγιώτα Αλειφέρη.
Φωτογραφίες: Λίτσα Ποδάρα - Αβδούλου, την οποία και ευχαριστούμε.















