ΚΕΔΕ - Διήμερη αναστολή λειτουργίας των Δήμων της χώρας


Με αναστολή της λειτουργίας των δήμων την Τετάρτη, 12 και την Πέμπτη, 13 Σεπτεμβρίου 2012 αντιδρούν οι δήμοι της χώρας στις επιπλέον περικοπές στην χρηματοδότησή τους, κρούοντας έτσι τον κώδωνα του κινδύνου για ολοκληρωτική κατάρρευση της Αυτοδιοίκησης.
Η απόφαση ελήφθη στο συνέδριο της Κ.Ε.Δ.Ε, που πραγματοποιήθηκε στις 30 Αυγούστου 2012.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας στη διάρκεια των διήμερων κινητοποιήσεων της Αυτοδιοίκησης θα πραγματοποιηθεί:
Την Τετάρτη, 12 Σεπτεμβρίου 2012 θα γίνει πανελλαδική συγκέντρωση στη Πλατεία Κλαυθμώνος, στις 11.00 π.μ., πορεία και συνάντηση με τον υπουργό Οικονομικών.
Την Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012 θα γίνει συνάντηση αντιπροσωπείας της Κ.Ε.Δ.Ε με το Προεδρείο της Βουλής, στη διάρκεια της οποίας οι εκπρόσωποι της Αυτοδιοίκησης θα το ενημερώσει για την οικονομική κατάσταση των δήμων της χώρας, ενώ αναμένεται να καθοριστεί κοινή συνεδρίαση των Κοινοβουλευτικών Επιτροπών Δημόσιας Διοίκησης και Οικονομικών με τη συμμετοχή της Κ.Ε.Δ.Ε.
Ο Δήμος Σπάρτης συμμετέχει στο διήμερο των κινητοποιήσεων και θα παραμείνει κλειστός στις 12 & 13 Σεπτεμβρίου 2012
Ο Δήμος Σπάρτης συμμετέχει στο διήμερο κινητοποιήσεων των δήμων της χώρας στις 12 και 13 Σεπτεμβρίου 2012, και θα παραμείνει κλειστός, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 402/05-09-2012 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σπάρτης, η οποία συντάσσεται με τη σχετική απόφαση του Εκτάκτου Συνεδρίου της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας για τα οικονομικά των ΟΤΑ.
ΔΕΙΤΕ το Ενημερωτικό έντυπο της Κ.Ε.Δ.Ε για τις κινητοποιήσεις των Δήμων στις 12 & 13 Σεπτεμβρίου 2012















