Έναρξη της νέας δικαστικής χρονιάς στη Σπάρτη.

17/9/2010
Στο Δικαστικό Μέγαρο Σπάρτης τελέσθηκε ο αγιασμός για την έναρξη της νέας δικαστικής χρονιάς από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μονεμβασίας και Σπάρτης κ.κ. Ευστάθιο τον οποίο ευχαρίστησε για την παρουσία του και τις ευχές του ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Σπάρτης κ. Κώστας Δημητράκουλας.




To Aρθρο αυτό αναγνώστηκε 3951 φορές (Εως 2/10/2010, 11:30 μμ. Powered by web1counter , Urchin Software and Google Analytics).














